
Similar Posts

Czym jest Grey Hat SEO? Poznaj sprytne techniki i zwiększ ranking
Czym jest Grey Hat SEO Grey Hat SEO to termin nadany technikom SEO, które omijają granicę między taktyką białych (white hat) i czarnych kapeluszy (black hat). Celem Gray Hat SEO jest zwiększenie pozycji witryny na stronach wyników wyszukiwania (SERP), przy jednoczesnym prawdopodobnie łamaniu pewnych zasad i wytycznych określonych przez wyszukiwarki takie jak Google czy Bing….

Podstawy Off Page SEO, czyli SEO poza stroną
Taktyki SEO poza stroną (Off-page) to techniki, których używasz poza swoją witryną, aby poprawić jej widoczność i pozycję. Przykładowe działania SEO na stronie, które możesz wdrożyć Załóż profil Google Moja firma z linkiem do www (GMB) Załóż profile na social media z linkiem do www (Facebook, Instagram, LinkedIn etc.) Sprawdź profil linków zwrotnych (jakość, liczba)…
Jak analizować stronę automatycznie ze Screaming frog
Screaming Frog to oprogramowanie, które umożliwia automatyczną analizę techniczną SEO strony internetowej. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, przeczytaj: Co to jest techniczne SEO i do czego służy Program jest dostępny dla systemów operacyjnych Windows, Linux i Mac. Dzięki niemu zaoszczędzisz dużo czasu i wysiłku przy analizie dowolnej strony www, abyś mógł skupić się na innych…

Co to jest SEO na stronie i do czego służy
SEO na stronie (z ang. On Page SEO) to praktyka optymalizacji poszczególnych podstron internetowych w celu uzyskania wyższej pozycji w rankingu i zdobycia większej liczby odwiedzających w wyszukiwarkach. SEO na stronie najczęściej sprowadza się do poprawy tytułu strony internetowej, opisu, słów kluczowych i innych elementów, które wpływają na ranking. Przykładowe działania SEO na stronie, które…

Copywriting a content marketing – czym się od siebie różnią?
Słowa to nieodłączna część marketingu i ciężko temu zaprzeczyć. Są siłą napędową udanych kampanii w mediach społecznościowych, optymalizacji SEO, e-mail marketingu czy sprzedaży w e-commerce. Content’s a king – okrzyknięto dobrych kilka lat temu, wieszcząc nadchodzącą erę marketingu treści, czyli content marketingu. Jednak przecież nie wszystko, co marki piszą lub mówią w internecie, jest content…